En saga om min morgon

Imorse när jag sov jättegott ( som jag föriövrigt alltid gör på lördagsmorgonar) kom min kära mamma och syster instormande i mitt rum paratande och sjunagde. Jag hade liksom ställt in mig på att få sova lite längre än vanligt idag. bara för att jag knappt har sovit nåt alls den här veckan för jag har varit så förkyld. Men icke sa nicke. kl 11 stormade dom in och syster började skutta upp och ner i min säng och tjata om att dra upp rullgardinen. Sant som sagt drog dom upp rullgardinen och när jag frågade var det var och varför dom väckt mig svarade dom lite firnurligt att nä vi ville bara se om det gick att väcka dej, och så la mamma till: Och dessutom så vore det ju trevligt om du hade kännt för att städa idag!
Så i ren protest har jag inte städat nåt alls idag!
Jag lever ett underbart liv! (:

FettMedKommentarer
Postat av: Jonte |

Underbara ida lever ett underbart liv :)

2008-02-24 @ 11:53:35
URL: http://www.glassplitter.com
Postat av: Kalle

Underbart Ida!!

2008-02-24 @ 12:24:35
URL: http://www.glassplitter.com/kalle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0