lilla fluga

Det bor en liten fluga här vid min dator, jag är faktiskt 100 på att det är samma eftersom att det alltid bara är en. Den är en sån där liten än, en bananfluga. Japp, iallafall, han satte sig på min hand, lite äckligt och jag tänkte faktiskt mosa honom men då kom jag och tänka på det där, det där som alla har pratat om i skolan idag. Så jag lät lilla bananflugan leva, tänk om han har små bananfluge kompisar och barn någonstans? Stakars dom, jag menar han kanske flög hemifrån och så surra han till sin familj: jag ska bara hitta lite mat (eller vad nu bananflugor har för sig). och så flög han iväg och kom aldrig tillbaka, men det gör han nu, om inte någon annan mosar honom.
Jag ska nog bli vegiterian igen.

R.I.P

FettMedKommentarer
Postat av: sophie

:D

2008-02-21 @ 20:33:21
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0