MAAAAAASSOR AV MASSOR!

Idag har vi gjort massor av oseriösa saker så det tänker jag skriva om!

För det första, Idag fick vi ha franska i ett konstigt men coolt rum, för aklassen skulle ha möte i det vanliga klassrummet. Det bästa med detta var att det fanns en underbar gul soffa som vi satt i hela lektionen där inne, och dessutom lyckades vi tjata oss till att få göra glosorna muntiligt i kör. hihi busigt va?

Och sen var det mat. Fast den goda maten var slut som vanligt.
( massa arga ord)

ÅH juuuste! vi hade So idag oxå!
Våran so lärare är en sådan pärla måste jag säga. hon tilllät oss att vara jätte störiga idag på lektionen utan att säga till massor. Dom enda hon sa till var några åttor på studiebesök så hon sket i oss. Haha.
Det ända negativa var att jag blev bortputtad från min plats vid coola bordet av dom där studiebesökarna, men i längden gjorde inte det så mycket för jag hade kul i alla fall!
Vi kollade vilka som kunde få mickis nyckelband runt midjan oxå. det var ganska många som försökte men bara jag och harry som lyckades.
Btw så får man inte göra sånt här hemma, för det gjorde apont när man väl satt fast den runt midjan. Då blev det nämligen så att man skulle börja andas igen men det gick inte så bra. Och så var den ganska svår att få av det där nyckelbandet, men Harry lät jätterolig när han skulle ta av det. Fast va han sa behöver vi inte gå in på. men alla skrattade jätte mycket.

Det bästa med det där partytricket var att våran Solärare blev inte ens arg på oss. hon märkte det knappt..
hihi


FettMedKommentarer
Postat av: Red-Nose

Det är så synd om dej ida ;(
Men du är fin :)

2008-02-22 @ 17:28:34
URL: http://www.GlasSplitter.com/jonte
Postat av: Kalle

Det var en riktigt rolig lektion. :)

2008-02-22 @ 17:35:15
URL: http://www.glassplitter.com/kalle
Postat av: ida

Haha ja det var det :D

2008-02-22 @ 17:36:22
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0