´Målar-matte?

Alla kommer väl ihåg dom där tavlorna med typ 2-1 är lika med färgen grön, och så vidare?
Det är nämligen så att nyss, för ca tio minuter sedan kom jag på att sånna skulle man kunna få göra på nationella, kanske med lite svårare tal, men ändå.
För hur mycket roligare är det inte att få måla en bild lite fint, än att sitta och skriva oändligt långa tråkiga uträckningar. Och dessutom, som att det här inte var nog. Så är det ju faktiskt så att det är mycket lättare att gissa om det handlar om att måla en bild i rätt färger.

Man kan ju alltid drömma!
( Btw så är det inte så att jag har massa sånna där papper hemma. Min syster fick ett från skolan, hon går i ettan...)

A det var nog allt!
hejdå.
/ ida

FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

Vilken fin och djup text du skrev, jag önskar oxå att det skulle vara så...vore underbart och färgglatt. Undrar om det blir så i framtiden...

2008-02-20 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0