Bilder från öland.

Hejsan alla igen. jag har noll att blogga om ( ehhm som vanligt då! )
Kan berätta att jag har åtta myggbett på mig idag. Så jag vill slå ihälj varje mygga jag ser.
men jag lyckas inte, för myggorna har en tendens att vara snabba undan varje gång jag slår efterdem.
Så... Till alla myggor som läser detta... Beware! Snart ska ni bli hajmat!


Men till det som var anledningen för att jag loggade in här.
Jag tänkte visa lite bilder från Öland, trevligt trevligt.
Som jag tidigare nämnde hade jag tagit 884 stycken.
men jag har nu mera rensat ner till 540 st. Ändå kommer ni inte få se alla, och det hoppas jag ni inte trodde heller xD

               

Bild 1: halsband från Färjestadens marknad
Bild 2: Får vid vägen
Bild 3: Ursöta sköldpaddor
Bild 4: Vrak som bara låg på stranden i trollskogen.
Bild 5: Sälar vid Södra udden.
Bild 6: Jag på Ölands djur och nöjespark.
Bild 7: Syster på marknad
Bild 8: Käre far fotad uppifrån fyren.
Bild 9: Svanar vid Ölands norra udde
Bild 10: Surikat på ölands djurpark.
Bild 11: Fågel på Ölands södra udde.
Bild 12: Tiger på Ölands djur park, örnsöt :)
Bild 13: Jekla lamor som rullar sig i dammet i mot ljus, tvungen att fota ;)

För att ha vart borta i tre veckor har jag jäkligt lite bilder att bjuda på.. men men.

Tack och hej sålänge
/ ida

FettMedKommentarer
Postat av: frida

så du har oxå hakat på hippey stilen? :P

2008-07-29 @ 19:34:04
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se/
Postat av: ida

lätt att jag har, eller så var det väldigt varmt dfen dagen, jag vet inte riktigt :p

2008-07-30 @ 13:10:18
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se/
Postat av: Kalle

Fina bilder :)

2008-07-31 @ 12:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0