De luktar bränt

De e sant, men de e nog nån rutten grill där ute nån stans. De va ju ett tag sen nu och de beror på att min dator "mitt liv" har gett upp, lämnat oss, is no more helt enkelt och de andra skälet är att ida är på gotland så de har inlägget skrivs från min mobil. Ja igår så var det nått sorts möte hemma hos magnus för oss i "elit" gruppen. De var trevligt, vi tittade mest på cops och fi fick en fes av mig (en sån röd hatt med en toffs på) som hon tyckte var mycket fin :-) sedan så var de mys kväll hemma hos henne med linn och jess oxå. De va trevligt, vi tittade på sex filmer sammanlagt! Bra jobbat. Ja och nu liggen ja i min säng, lyssnar på en jobbig unge som skriker utanför, är för lat för att sätta på radion, här e de svalt och skönt. Ikväll kommer ja va hemma å kolla på program om feta människor å ta de lugnt, skönt fast ja skulle helst vilja komma ut (ur garderoben) lite. Ehh a ni kanske inte kan tro de men de va ett inlägg by F. Ät mer majs!

FettMedKommentarer
Postat av: Frida

Fel av mig ida e på öland

2008-07-24 @ 18:43:20
Postat av: sophie

jag tycker synd om dig!

2008-07-24 @ 19:28:32
URL: http://lillafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0