Far iväg med siktet mot Öland på fredag, därefter hörs vi åter :)

hej igen alla.
Jag har inte bloggat på evigheter känns det som. och det är så. men nu sitter jag här.
och är sjuk. kul va?
Dessutom åker jag till öland på fredag ( Woohoo!) och är borta i typ tre veckor, så då lär ni inte höra något alls från mig.
Absolut noll. Såvida ni inte smsar mig, det får ni göra det är ok känner på mig att det inte kommer hända jätte mycket där heller.

Och frida är i turkiet den jäklen! jag är inte alls avundsjuk. Hoppas det regnar på henne (A) :)

Kanske ska berätta lite om vad jag har haft för mig? Är det nån som är itresserad, nä tänkte väl, så vi skippar det!

Använde synonomer.se för att hitta roliga ord till rubriken. Den sidan har jag sparat på favoriter på datron . men jag hittade inga roliga....
Supernice!  antecknade ni?

Vilket onödigt inlägg....
tillsvidare, ha det bra, vi hörs! :)

/ Ida

FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

Jaha ja...

2008-07-02 @ 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0