hej alla glada

vad vill ni veta om min tid på öland?
jag kan säga lite kort att det vart nice när det var bra väder, annars var det bara okej,
Har hunnit vindsurfa lite granna.  Jag åkte rakt fram! WOHOOO!
det var 24 grader i kalmarsund i fredags.
Jag fick ett snäckskal i foten när jag sprang på stranden.
I torsdags var jag på "djurochnöjespark" och mupppade mig med min kusins familj.
Min kusin har köpt en "chevaaan" aka en van, EN STOR JÄVLE. jag kan stå i den och allt. den har stjärnhimmel och inbyuggd tv. Och i den har jag tittat på sunes jul. det var nice, :)
Har återupptagit min vana av att säga jjjaaa gnällit på skåländsa, (skånska + smålanädska)
Pratat göteborska och skånska med ulrika och jacob.
åkt till kalmar 511 gånger i rad
solat , men inte blivit brun. :(
badat.
tittat på förtioelva filmer.
fotat 844 bilder. plus typ 100 till som jag tagit bort. xD
ätit pizza MED ETT HAV AV BEA.  det var inte gott. :P


jag kommer faktiskt inte ihåg mer, typ. har ju haft för mig ganska mycket men mest har jag bara suttit..

PARTY ON PEOPLE!
och hör av er!
jag har redan tråkigt här hemma! :P
/ Ida

FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

Trevligt trevligt :)

2008-07-28 @ 10:56:40
Postat av: Amanda

Den där bilen lät jäävligt nice.

2008-07-28 @ 18:21:41
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0