helt galet.

Jag håller på att go bananas på min fader. Kanske inte helt fullt och hållet, men lite i alla fall.
För han är liten galen.
Tänka sig att nyss föreslog han att min mamma skulle köpa en likadan telefon som jag, och gissa i vilkan färg?
JO...
Den jätte fina bruna färgen som inte fanns när jag skulle köpa min!

Och frida, hon vet vad det här betyder för min mamma köper en sån... eller hur? för visst skulle vi brotta ner den personen och ta mobilen? ^^

Och det vill vi ju inte, så jag får helt enkelt försöka övertala käre galna far att inte framföra förslaget till mamma, för jag tror hon skulle gilla den telefonen. Och man vill ju inte ha likadan telefon som sin mamma. Eller nåt sånt...
Även fast det inte är nåt fel med det rent teoretiskt.


/ Ida


FettMedKommentarer
Postat av: Frida

Nej en sån får hon inte ha!

2008-07-31 @ 13:01:40
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0