ja e blind på ena ögat!

ja passar på att blogga lite nu när ja e hemma hos jossan. hon packar för fullt för hon ska till snigelätarnas, kulturen och det höga höga tornets land! FRANKRIKE, japp. jag "hjälper" henne, för ja e en god person som ni nog redan vet.
jah det har inte hänt mycket i sommar för mig, bara tagit det lung och kännt mig mobbad och ensam men de e skönt de med...ibland men nu så e ja lite trött på de så om ni inte har nått för er så hör av er.
Tja jag har iförsig lagt gräsmatta hemma hos min morfar, ännu ett teckan på att jag är god :)
nej det här blev inte kul!
(till skillnad från andra så kan ja  avgöra sånt) hehe
jaja ha en fortsatt toppen sommar! //FRIDA

PS: Åkersberga e ett pinsamt ställe att bo i


tjusigaste bilden på jossans data :)

.

FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

Vacker bild :P

2008-07-12 @ 11:29:10
Postat av: Elin



Jag diggar bilden :D haha

2008-07-14 @ 22:58:09
URL: http://thereign.blogg.se/
Postat av: sophie

awh...boddan..



LEK MED MIG BTW. Bio? Glass? Film? Fika? Pickninc?

2008-07-15 @ 19:11:49
URL: http://lillafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0