4 sämre saker idag.

  1. Min mamma blev seriöst chokad när varken jag eller pappa visste vad arvssynden var, som om det borde vara viktigt. Det visade sig ha med eva och adam att göra men egentligen, det borde inte vara så jätte viktigt att veta. jag tror mamma bara överreagerar
  2. Franska is the shit. Speciellt när man får titta på sega filmer där dom pratar franska fort och har fransk text. sen är det ju så att man inte alltid behöver titta heller, fast man gör det ändå.
  3. Fotolektionen var alldeles för kort. behöver jag säga mer? Den ända roliga lektionen idag tog slut på några minuter kändes det som. det var inte alls roligt.
  4. min mobi har fått krupp, den  funkar helt enkelt inte som den ska.




 


FettMedKommentarer
Postat av: linn

om man säger att nått "is the shit" så är det bra ju!

2008-03-14 @ 17:14:01
Postat av: ida

det var ju ironi linn.

2008-03-14 @ 21:48:39
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0