4 små intresanta punkter.

1. ÅNGEST BYXOR

Idag har jag på migett par skit stora mjukisbrallor, jag tycker att det är otroligt skönt men jag får verkligen ångest när jag har på mig dem bara för att Rebecca P en gång för länge sedan sa att om man har på sig mjukisbyxor så har man gett upp. Jag känner mig riktigt dålig. Riktigt mycket ångest idag, hade på mig mjukisbyxor, gick inte på några leksioner, klarade inte samhällsekonomi provet och gick och köpte godis efter skolan så nu könner jag mig tjok också! tack!


2. MASKAR

Det är så otroligt äckligt för vid den här tiden på året ligger det sjukt mycket döda maskar överallt på vägarna. Blääää.


3. HUNDBAJS

Någon har bajsat vid våran brevlåda.


4. HÄGTRYCKSTFVÄTT

På vägen hem från skolan så går ja förbi ett antal radhus, framför två stycken (brevid varan) så stod det två gubbar som högtryckspolade sina trappor. Gulligt.

(här vill ja ha en bild men hade ingen bra)
/F




FettMedKommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, woow. Har jag sagt de? :P

2008-03-14 @ 14:59:14
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: ida

rebecca är allt bra dum hon! att säga sånna saker! fyfan för fläsk!

2008-03-14 @ 15:12:13
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0