92a..nej tack

Jag måste faktisk erkänna att min klass...92a, inte är så jävla okej. Skulle gärna vilja byta till b men det är nog omöjligt med tanke på den "lilla" tid som är kvar fast som känns som en oöndlighet.
Torsagar funkar verkligen inte för våran klass, spec inte när vi har idrott, G, M och O är ju somm alla vet ganska så ja...cp och efter en omgång kryssarkung så är det krig i våran klass. Känns som att vi aldrig kommer att sluta berga, men fan vad ja lägntar.

Har iallafall kl. sju att se frem emot, eller ja kanske inte är värsta höjdpunkten i livet men jag ska till teatern och titta på Fillis & Fis (HAHA, GALET KUL XD) teater grupp, de är nämligen regisör för små barn.
Sen måste jag nog packa också, eftersom jag ska på musikläger i helgen. Vad fan ska jag göra där? Jag är ju så omusikalisk man kan vara. Nä ja packar nog imorgon....och shit mitt rum är en kattastrof!
Torsdagar = döda mig!

detta vore sååååååååååååå najs!
image55

FettMedKommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0