Chock, ve och fasa.

Shit det var ett tag sen asså, och jag är uppe i 3 kr i min budget för rädda barnen, man måste ju försöka att inte klaga liksom. jahapp tänker ni säkert, varför har inte den där tönten bloggat då? och jag har typ världens sämsta ursäkt, jag har inte haft nåt kul att blogga om, I know the ursäkt sucks.

SOM TUR ÄR har frida funnits här och bloggat.  hon är allt bra hon :)

men i alla fall. Imorgon har jag nationella mutliga, ojoj. Fast jag är inte nervös, det ska bli helt okej,
Och nu klagar jag inte, jag bara konstaterar! :)

haha idag "pratade" vi om vad som skulle hända om jag och frida försvann till 'himlen', vi kom fram till  att det skulle vara synd för er men desto bärrte(?) för oss, om man nu kna säga bättre. vi skulle ha feta partyt när vi kom dit man nu kommer när man dör.  om  man nu kommer nånstans, fast det där var inte så seriöst, men om det vore det ... så ..... aja . är det överhuvudtaget nån som förstår?
nej jag tänkte inte det! .... hmm..

hejdå på er

FettMedKommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, logiskt? Nej ;)

2008-03-12 @ 20:58:11
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: linn

du klagar viiiisst

2008-03-13 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0