HAHAHA


Åhh vad jag älskar att få konstiga inlägg av sinnesförvirrade människor som tror att de verkligen är så mycker mer överlägsen än alla andra. Jag laddade upp den här bilden i september förra året

image66


Och jag fick den här kommentaren
image67


Det är humor det.
/F

FettMedKommentarer
Postat av: sophie

älska av fem anledningar
1. Jag HATADE bilden och bad dig ta bort den
2. Det är på teatern, därav sminket XD
3. Det är inte ens du
4. Personen kallar sig fjortis...
5. Han/hon har letat reda på ett pissgammalt inlägg bara för att skriva detta!
- gotta love it, bajs på dig föresten för att du la upp den igen!

2008-03-19 @ 20:16:54
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0