Jag kommer överleva!

DENNA ÖVERSÄTTING tillängnas linn för att hon är så himla coola.
Och dessutom för att vi sjöng den här låten 15 gånger i rad
en kväll när vi var in a good mood, och körde singstar!
Alla som inte har linn somvän borde vara avundsjuka! mohaha!
image32

<3






I början var jag rädd att jag var förstenad



fortsatte tänka att jag aldrig kunde leva
utan dig vid min sida
men sen spenderade jag så många nätter bara tänkande hur
du gjorde mig fel. och jag blev stark.
och lärde mig hur man går vidare.









Så du är tillbaka, från yttre rymden
jag bara gick in för att hitta dig här med
den där ledsna blicken i ditt ansikte
Jag borde ändrat den dumma blicken, jag borde
tvingat dig lämna din nyckel!
Om jag för en sekund hade vetat att du skulle komma
tillbaka för att störa mig.


Gå på nu gå, gå ut genom dörren

Bara vänd om nu, för
du är inte välkommen längre
Var inte du den som försökte
såra mig med adjö
Trodde du jag skullegå i smulor,
trodde du jag skulle lägga mig och dö


Gå på nu gå, gå ut genom dörren

Bara vänd om nu, för
du är inte välkommen längre
Var inte du den som försökte
såra mig med adjö
Trodde du jag skullegå i smulor,
trodde du jag skulle lägga mig och dö

 

Åh nej inte jag, jag kommer överleva
åh nej inte jag, jag kommer överleva

Åh så länge jag vet hur man
älskar, vet jag att jag kommer vara vid liv
och jag har hela mitt liv att leva
och jag har all min kärlek att ge
Jag kommer överleva, jag kommer överleva

HEJ HEJ!

 

Det tog all sytrka jag hade,
att inte falla isär.
Försöker bara hårt att laga delarna

av mitt brustna hjärta.
Och jag spenderade så många nätter med att
tycka synd om mig själv, jag brukade gråta
men nu håller jag mitt huvud högt.
Och du ser mig, någon ny
jag är inte den upp kjedjade lilla
personen, fortfarande kär i dig.
och du kände för att titta förbi, och
bara förvänta dig att jag skulle vara fri
men nu sparar jag all min kärlek för
någon som älskar mig.

 

 

Gå på nu gå, gå ut genom dörren

Bara vänd om nu, för
du är inte välkommen längre
Var inte du den som försökte
såra mig med adjö
Trodde du jag skullegå i smulor,
trodde du jag skulle lägga mig och dö

 

Åh nej inte jag, jag kommer överleva
åh nej inte jag, jag kommer överleva

Åh så länge jag vet hur man
älskar, vet jag att jag kommer vara vid liv
och jag har hela mitt liv att leva
och jag har all min kärlek att ge
Jag kommer överleva, jag kommer överleva

Åh.......

 

image31



ÅH PAAARTY :D


FettMedKommentarer
Postat av: linn

oooh yeeah!

2008-03-04 @ 21:47:54
Postat av: linn

fan va kung!!

2008-03-04 @ 22:13:05
Postat av: Jonte |

vadå får man önska låtar ?
Jag önskar hmm hmmm hmmmmmm : Roxette - The look

2008-03-04 @ 23:04:27
URL: http://Glassplitter.com
Postat av: sophie

jag önskar "Bad touch" med "bloodhound gang" och ni får spö om ni vägrar

2008-03-05 @ 19:08:28
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0