oasen

Idag har vi fått våra fina fina omdömmen och vi känner väll båda att Ylv adiggar oss ganska hårt. Skönt för oss nu när det ärsista terminen och allt.
Vi har en ny idee tillvåran blogg, engelska låtar översatta till svenska,något somärriktigt kul faktiskt.

några pojkar kysser mig, några pojkar kramar mig
jag tycker de är okej
om du inte ger mig ordentligt beröm
så går jag bara iväg

de kan be och de kan be
men de kan inte se ljuset, det är rätt
'för det pojken med kalla hårda pengar
är alltid herr.rätt, för vi...

lever i en materielvärld
och jag är en materiel tjej
du vet att vi lever i en materiel värld
och jag är en materiel tjej
 
Vissa pojkar romanserar, vissa pojkar sakta dansar
det är okej med mig
om inte kan höja mitt intresse då jag
måste låta dem vara

Vissa pojkar försöker, vissa pojkar ljuger men
Jag låter dem inte leka
Bara pojkar som pojkar som sparar sina ören
gör min regninga dag, för att vi...

lever i en materielvärld
och jag är en materiel tjej
du vet att vi lever i en materiel värld
och jag är en materiel tjej

lever i en materielvärld
och jag är en materiel tjej
du vet att vi lever i en materiel värld
och jag är en materiel tjej

image30


SÅ VACKERT!
ha en bra dag, kramiiiiiz frida och ida! (teh ultimate)

FettMedKommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0