sweeney todd och mordgalen hund, kan de bli bättere?

Igår hade vi "spelkväll" hemma hos Jossan, vi båda plus Jossan då och Jesica å Linn. Vi inledde kvällen med att käka tackos tills vi ville spy sen satte vi p Sweedey Todd, inte ett så smart drag kanske. Jag kommer aldrig mer kunna äta mat. Den filmen var verkligen inte alls så bra som man hade förväntat sig fast väldigt rolig i vissa stunder och spec när det är små thailändare som har översatt den. Jossans fina lilla över hyperaktiva hund kom och försökte äta upp oss vilket var lite l'skigt efeter den filmen. Sen så var det ju några som skulle spela Sing Star , inte alls kul. Jag hatar det spelet. Det borde inte få finnas man blir bara ledsen och depprimerad. Jessica kom sen och vi satt och pratade om Björn Gustavsson, en spec person och franska lärare till kl 2 sen gick vi å la oss och tittade på Stockholm Boggie, japp vi låg fem stycken i en liten bäddsoffa med två jävla madrasser som gled isär 24i7.
kl 10.00 beffan sig Jossan och jag i kyrkan och lagade mat till 53 små skrikande ungar, ganska kul men nu är jag så död plus att jag som vanlig måste städa. SOV GOTT!

FettMedKommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0