Grafisk är kul.....eller?

Någon människa har suttit och kommit på det här. Måste ritat dagarna i ända. Kul för honom.  Skulle inte du vilja komma på nått så bra? IDA! Man kan prata utan msn, fett smart ! Höhö

ELLER GEMENER!

Du är ju kursiv! Sned. Japp jag är Tjock och du är sur! Hehhe. Sne= SUR på slang! Du skall icke missbruka herrens namn! Du är alltså lite rebellisk du?

Som en tå kanske?

Tänk om du får svamp då? Finger svamp! WAHAHAHAHA XD

Och lite lite mysigt

Jo Joel.

Fy fan för dig Ida

JA det kan man! Vilka genier vi är.!

Haha ehm. Okej då

då Fast kanske versaler?
Japp men då är du typ fet, för du får inte vara normal om jag var sne. varför sur, bara sne?

AMAAAGAD! Jag gör det om jag vill vetu.

Japp, det är såå jag vill framstå.

Nja, jo lite.

DEet vore ju inte bra.

Därför kjag inte äter svamp!

FINGERSVAMP OCH FOTSVAMP! ROLIGT!

Ja om man har tur asså.

Men FRIDA?  Det här suger. Ingen lyssnar!

Men joel är ingen?

Juste, my bad.

Vi älskar Joel!


FettMedKommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0