Oh'boy (ett sånt där helspännande inlägg)

Dagensdag. Björne väcker mig tidigt måste ha ställt klockan fel för det är mörkt ute, när var det senast mörkt ute när jag vacknade? När jag gick på dagis? Rota i mina minnen och kommer på att "FAN! så här är det ju varje vinter". Åker buss med Mackan till skolan, trevlig prick, har matte och jag kan int5e förstå hur otroligt grym jag har blivit på det! Sedan idrott, jag och Sonja sprang el-ljusspåret allderles för sakta eftersom till och med warhammer snubben slog oss..FAN! Luch och andra trevligheter inträffar. På busse hem till Åkersberga 184 yo! kommer hem, mamma är hemma "FAN" gillar ine sällskap när jag är trött och luktar illa, spec inte när detta sällskap tjatar om att rummet ser ut som "FAN". Skiter i det och beslutar mig för att ta ett glas OBOY för det har ja inte drukit sen jag trodde på tomten...och nu vet ja varför, de smakar "FAN". NU VET NI /F

FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

Vad har O'boy gjort världen? :(

2008-09-22 @ 17:58:48
Postat av: emilia

oboy är äckligt !

2008-09-23 @ 11:52:28
URL: http://emiliazenkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0