oj oj de av ett tag sen

så vad har hänt sen sist?
jag har börgat i TEG! (cool förkortning)
jag har blivit grym på att baka äppelmuffins.
jag har återförenats med min tvilling rebecka :D
jag har hittat en död fisk i skolan! jag är bäst!
jag har blivit en hejare på matte
jag har dragit bort skin på min tumme
jag har kommit på en till as kul grej man kan gör i åkersberga: åka buss/bil över stavaguppet :D
klassen gillade mitt foto bäst på fotot idag *stolt som katten*
vi vann nästan TEG-dagen och jag kommer föralltid hata läraren med glasögon som valde utslagstävlingen.
HATAHATAHATAHATA HENNE!

de va väll de jag hade att tala om.
ha de gött och glöm inte revyobscen.se, och ta med dig blommor till LINN!
/FRIDA


FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

Oj, det va mkt nya grjer!

2008-09-05 @ 17:55:13
Postat av: Anonym

aldrig

2008-09-08 @ 19:34:52
Postat av: linn

vem skrev aldrig? OJJOJOJOJOJOJ

2008-09-18 @ 19:43:32
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/
Postat av: linn

vem skrev aldrig? OJJOJOJOJOJOJ

2008-09-18 @ 19:43:32
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0