panoramafoto...

...har jag sysslat med idag. Gick åt dit ingen vill smaka. Jag och Alice spenderade fotolektionen med att spotta gräs istället, MUMMA! Är snuskigt trött nu men ska iväg och träna hurtig(?)som ja är. Skulle bara vilja tala om att jag lagade middag till mig själv idag, helt själv: mickra en quorn file koka bullgur lite för kort tid dela några sånna småtomater på miten krydda det blev tort så en skvätt yogurt på det och de blev värre. Jag är bäst nu håller jag på att kissa på mig (börjar bli överhettande intresant här) HA INTE YOGURT PÅ MAT! /FRIDA

FettMedKommentarer
Postat av: sophie

min pappa har oxå gjort det felet. ble

2008-09-25 @ 20:04:05
URL: http://lillafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0