smart drag mr.christer

Dunkar slagsmålsklubben och myser i min nya frilla. Nyss hemkommen från min allderles personliga frisör Amanda (nästan iallafall). Hon gjorde dock ett halv bra jobb idag för mitt hår lyser nu i två olika färger, men det är inget som inte lite mer färg kan ordna...för dte kan det. Idag vare matteprov..ointresant, framkallat analoga foton...ointresant, förutom att vi var bäst och snabbast! BOHJA! Nu ska ja tanka iPoden med härlig erectro (min nya grej). ät en banan...det gör dig gott. /frida

FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

SMK!!!! Hur ser din nya frilla ut?

2008-09-20 @ 13:36:42
Postat av: frida

I KNOW<33!!! som vanligt fast en gnutta kortare och brunt

2008-09-21 @ 18:07:21
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se/
Postat av: Kalle

Okej :)

2008-09-22 @ 17:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0