"Vi lever i vår egen värld."

Jag lever! ( även om det inte märks.)
Vet däremot inte vad jag ska ta mig till, har inte bloggat på år och dar.
Först hade vi virus på datn, och sen har blogg.se dampat för mig, sen har jag inte haft nåt intressant att skriva om heller. Mitt liv är så kul.
Idag har jag iaf haft en bra dag, trots att jag höll på att somna i matsalen under lunchen. Men kan ju inte få allt.

Btw, hoppas att jag kan hålla igång bloggandet nu, annars så blir det Shame, Shame, Shame on me! :P

Vill ni se fina bilder förresten? ( Jag vet att ni vill,, så därför får ni det! Snällt va?!)
Såhär bra var 9:2b på att samla in pengar!

Det är tider det! Ibland är livet allt bra kul!  ( rebecca har fotat bild två, barasånivet)

Och ja Harry, det är tufft att vara djup! Så det så!


Skulle skriva något mer, men det kommer jag inte ihåg längre.
Tills nästa gång.
Over and Out. / Ida

FettMedKommentarer
Postat av: Kalle

jag ser ingen "kalle har tagit sista bilden" :(

2008-10-01 @ 14:47:39
Postat av: Ida

oj flåt!

2008-10-04 @ 15:35:48
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0